pátek 6. června 2014

RYOR - dvoufázová odličovací emulze

Ahojky!!  Konečně je pátek. Příjde mi, že ty týdny letí rychleji a rychleji.

Vitám vás u mé první recenze. Dlouho jsme váhala, o čem jako první psát. Nakonec sem si vzpomněla na tenhle odličovač, který už mám skoro vypotřebovaný a dobře ozkoušený :). Tak jdeme na to!

           RYOR - Dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti

S tímhle odličovačem jsem začínala a tohle je už má druhá lahvička. Kupovala jsem si ji na konci února a je začátek června a stále tam ještě jedna malinká část je.:)
Obal lahvičky se mi líbí. Je jednoduchý a není tam hromada  nepotřebných nápisů. 




Ze zadu se píše:

Slouží k večernímu odličování pleti včetně očí. Čištění pleti odličovací emulzí, která odstraní voděodolný make-up, řasenku a další nečistoty. Obsahuje extrakt z světiku lékařského a komplex hydratačních látek. Emulze není parfemovaná. Před použitím protřepejte. Dermatologicky testováno.


Odličovač je  mastný. Po odlíčení se udělá na očích mastný film, který asi po pár sekundách zmizí. Já jsem tento odličovač používala pouze na oči, protože na pleť mi přišel moc olejovitý.( Jednou jsem byla taková šikulka, že jsem si ho vylila kapku na kalhoty a skvrna zmizela asi až po 3 pračkách. Tak na to pozor!)
S voděodolnou řasenkou si poradí bez problému i s jakýmkoliv líčením. Jelikož to byl můj první odličovač a vyhovuje mi jsem nadšená:) Opravdu bych ho mohla doporučit!

Lahvička má 150ml a stojí 105,- kč a najdeteho v prodejnách RYOR. 




S odličovačem jsem opravdu velmi spokojená. Před měsícem jsem si koupila dvoufázový odličovač od Garnieru, který má 200ml a stál 99,- tak se můžete těšit na souboj těhle dvou odličovačů!:)

Tak ahoj u nedělního článku!:)



                                                                                       Kate.

Žádné komentáře:

Okomentovat