středa 4. června 2014

TAG Co dělá mě mnou?

Ahojky, dneska to bude TAG s názvem Co dělá mě mnou?
Vybrala jsem si tento tag, protože se mi tam líbí otázky a přišel mi jako dobrý začátek:)

1.Kolik měříš?
Já měřím něco okolo 162 cm.

2. Kolik ti je let?
12 a za 3 dny 13:)

3. Kdy ses narodila?
6.6. 2001

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
Moje oblečení se nedrží žádného trendu. Vždy si vezmu to co se mi líbí nebo to co mám ráda. :)

5. Máš nějaké piercingy nebo tetování?
Ne, nemám.

6. Existují nějak, které potraviny nesnášíš?
Rajská omáčka a kopr!

7. Jaká je tvá oblíbená, momentální písnička?
https://www.youtube.com/watch?v=A6QCa5MuniY 

8. Zlato vs. Stříbro?
Jelikož mám stříbrný řetízek a zlatého nic, tak stříbro. :)

9. Jaké jsou tvé záliby?
Agility, keyboard, volejbal, čtení a  chození po horách.

10. Rtěnka vs. Lesk na rty?
Lesk

11. Zima vs. Léto ?
Léto!

12. Máš akné?
Naštěstí ne :)

13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální ?
Smíšená

14. Máš pihy?

Ano, V zimě nejdou skoro vůbec vidět, ale v létě když jsem na sluníčku, tak pořádně vykouknou :)

15. Velikost boty?
Jak kdy, záleží na značce a stylu boty, Ale většinou se pohybuje čislo mojí nohy mezi 38-41



Tak tohle by bylo pro dnešek vše, snad se vám tenhle spíše informační tag líbil. A v pátek už bude moje první recenze na jeden zatím z nejlepších odličovačů co jsem vyzkoušela! Tak zatím ahoj:)





                                                                                                     Kate.

1 komentář: